יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

תקשור - ייעוץ והכוונה בטלפון

תקשור - ייעוץ והכוונה בטלפון


תקשור זה לא בהכרח שם גנאי לכול מיני תופעות הקשורות למאגיה וכשפים, שיחות עם נפטרים או חיבור עם מלאכים וישויות שונות שמחוץ למרחב החיצוני המוכר לנו.

תקשור יכול להתאפיין במובנים שונים, חלקם קשורים לעולם המיסטי והרוחני בעיקר בחיבור הרוחני והנפשי שנוצר בין שני אנשים מתקשר ומתוקשר, דרך האינטואיצה הפנימית העמוקה והאנרגיה שנוצרת בניהם בזמן התקשור, מצב שיוצר זרימה ותנועה של תחושות רגשות מידע אישי, דרכם ניתן לאפיין את תכונות האופי והאישיות של המתוקשר,

תקשור רוחני שייך לתחום, הפזדו מדעי, תופעות כגון אינטואיציה טלפתיה, חוש שישי, ראיית וחיזוי עתיד וקריאת מחשבות, מושגים המתארים תופעות על טבעיות, ושימוש בכוחות אנרגיות וכישורים רגשיים ונפשיים שיש להם השפעה על בני האדם. תופעות הזוכות לפופולריות רבה בקרב ההמונים.

תקשור - ייעוץ והכוונה בטלפון, מטרתו לסייע לכוון ולהדריך מבחינה מיסטית ורוחנית את המתוקשר/ת, בצמתים השונים של החיים, לתת תשובות לשאלות, לסייע בתהליך קבלת החלטות, לעורר את המודעות העצמית, לתת כלים ודרכים לצאת ממשברים, לשחרר מבחינה אנרגטית את האדם מכול העכבות והחסימות האנרגטיות המשבשות את ההתפתחות האישית ולהגביר את המוטיבציה להגשמה ומימוש עצמי.

תקשור - ייעוץ והכוונה בטלפון: שיטה יחסית חדשה שהחלה להתפתח בשנים האחרונות בישראל, באמצעות אתרים שונים של מיסטיקנים מומלצים בטלפון. לצורך המינוח הנכון "מיסטיקנים און ליין"

תקשור - ייעוץ והכוונה בטלפון: שיטה מהירה לקבלת ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני בשיחה טלפונית אישית, בזמן אמת עם מיסטיקן או מיסטיקנית, מתקשר או מתקשרת, ללא תיאום פגישה. מתקשרים בטלפון ומיד נענים.


מיסטיקנים מתקשרים בטלפון

 


במנועי החיפוש באינטרנט, ברשתות החברתיות השונות ניתן למצוא היום מספר אתרים העוסקים במתן "שירותי מיסטיקה ייעוץ והכוונה בטלפון"

האתרים של מיסטיקנים און ליין בטלפון, מציעים מבחר רב של מומחי מיסטיקה, מכול תחומי המיסטיקה: קבלה ומיסטיקה יהודית, קריאה בקלפי טארוט, תקשור, ייעוץ לפי הנומרולוגיה, ייעוץ ותחזית אסטרולוגית, יועצים ומדריכים רוחניים ועוד..

השירות של מיסטיקנים מתקשרים בטלפון: מאפשר לכול אדם בישראל, ללא הבדל מין, מוצא, דת, תרבות ושפה, לבחור את המומחה או המתקשר והמיסטיקן המתאים.

רוב המומחים הם בעלי ידע רוחני מקצועי, עם ניסיון וותק רב שנים בתחום, חלקם מוכרים לנו מאמצעי התקשורת והמדיה.

השירות הינו אישי ודסקרטי הזמין לציבור הרחב 24/7 אפילו בשעות המאחורות של הלילה.

מיסטיקנים מתקשרים בטלפון:תקשור ייעוץ והכוונה בטלפון: בכול נושא תחום ובעיה אישית, זוגיות ואהבה, מערכות יחסים, עבודה וקריירה, כספים, בריאות, לימודים, מעבר מגורים, עין הרע, חסימות, בריאות גוף ונפש, החזרת אהבה, בדיקת שמות לפי הקבלה או הנומרולוגיה ועוד תחומים רבים

מתקשרים בטלפון ומיד נענים על מיסטיקנים מומלצים בטלפון 072-2280549


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.