יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

מיסטיקנים - הסרת חסימות: ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני



מודעות עצמית




כדי ליצור מציאות ממשית שתענה על הציפיות והרצונות שלנו, ראשית עלינו להגביר את המודעות העצמית ולמצוא את האיזון הנכון בין ההיגיון והרגש.


הכול תלוי בכוח הרצון, במחשבות, ברעיונות והיצירתיות, ודרכי הפעולה שלנו.

זכרו בכוחנו לזמן לעצמנו את החלומות והמחשבות, בכוח הרצון אנחנו יכולים למגנט אלינו את השפע והאושר,

בכוח האמונה והרצון אנחנו יכולים להתגבר על כל המחוסמים, לשבור את חומות הגנה שעוטפים אותנו, להתגבר על מכשולים, בדרך למימוש עצמי. להשתנות ולחולל נסים בהוויית יומנו. להיוולד מלחדש, להמציא את עצמנו מחדש.



מהי מודעות עצמית?

איזון בין שני חלקי ההכרה, ההכרה הפנימית וההכרה החיצונית, האני המודע והאני הלא מודע, חיבור וזרימה בהרמוניה ויצירתיות בין הידיעה ואי הידיעה.

תקשור בין המודעות הרגילה למודעות הפנימית העמוקה ( תת מודע) התבוננות פנימית בכול המכלול המרכיב את מי שאנחנו: אישיות, אופי, רגשות, יכולות, ניסיון חיים, ידע ותובנה, לדעת להכיר את עצמי "מי אני בעיני עצמי" ו" מי אני בעיני אחרים", "הדימוי העצמי".

המודעות העצמית, הינה כל בסיסי חשוב לשחרור חסימות ופחדים, כלי רוחני מעשי להתפתחות מימוש וצמיחה עצמית.

אנו עסוקים בחיפוש תשובות לשאלות שקשורים להוויה ולמציאות, בחיי האהבה וזוגיות, ביחסי הגומלין עם החברה והסביבה, בנושאי הקשורים לעבודה לימודים קריירה, פרנסה וכספים,מעמד חברתי, מבחוץ מכל מה שמקיף אותנו חיצונית, התשובות קיימות בתוכנו בפנימיותנו בתת ההכרה.

אנו יוצרים את המציאות שלנו על ידי קיומם של מערכות מוסריות וערכיות לטוב או לרע, מערכות מורכבות ומסועפות, אמונות ותפיסות, רצונות, תשוקות, תחביבים, חלקם הגדול נרכשו ונלמדו במהלך חיינו, מהבית מהחינוך בבית הספר, מהחברה והסביבה למדו אותנו להתנהג ולחשוב בכדי לשרוד.

תהליך שבסיסו הוא "התהוות" מרגע הלידה, אנו מפתחים מנגנוני הגנה שנועדנו לשמור עלינו ולקיים את צרכינו. התודעה הפנימית מייצרת קודים שונים שנקראים "מנגנוני הגנה", תנאים וחוקים להישרדות היומית יומית.

מגנוני הגנה הם תירוץ הגיוני ורגשי של ההכרה או התודעה, הגיון = הגנה . המודעות הרגילה לא יכולה לזהות את המצבים והתדרים שמפעילים את אותם קודים, הם מופעלים אוטומטית על ידי "תת המודע", בכול רגע שאנו חשים מאוימים או נתקלים בבעיה כל שהיא.

הכול קיים בתוכנו אנחנו היוצרים של עצמנו, שום דבר לא תלוי באחרים, האחריות להיווצרות המציאות של חיינו במסע יינו היא רק שלנו.

מנגנוני הגנה הם כמו חומה - חסימה המונעת מאתנו לממש את עצמנו, חומה שבמקרים רבים יוצרת תקיעות והתבצרות בתוך הוויה שנקראת "פחד"

חסימה מונח שמוגדר בעיקר אצל מיסטיקנים מדריכים רוחניים, כביטוי לחוסר מימוש עצמנו בחיי הזוגיות והאהבה, קריירה ועבודה, חסימה נובעת בהגדרה הרוחנית שלה נובעת, מפחד וכישלון, אכזבה, פגיעות, חוסר בטחון עצמי או מגורם חיצוני עין הרע או כישוף

בכדי להתמודד עם מצבי חסימה עלינו להגביר את המודעות העצמית, לקבל הכוונה וייעוץ אישי מ - מיסטיקנים או מתקשרים רוחניים, יועצים ומורים רוחניים לחיזוק הביטחון העצמי בדרך למימוש עצמי.


מיסטיקנים און ליין




בעידן המודרני והמתקדם נסללה הדרך לשכלול ושדרוג שירותי המיסטיקה התקשור והייעוץ הרוחני על ידי  מיסטיקנים, מתקשרים, מורים רוחניים, יועצים ומומחי מיסטיקה.

דבר אשר הופך את עולם מיסטיקה לשוק מסחרי ללא ידיים ורגליים ללא אבא ואימא בעיקר עקב חוסר ידיעה ואחיזה בחוקי המיסטיקה והבנת עולם המיסטיקה על רבדיו, כמובן שאין להשליך מזה ולעשות הכללה על כל אוכלוסיית המיסטיקנים או מתקשרים, יועצים ומדריכים רוחניים,

האינטרנט תרם במידה רבה להתפתחות הרוחנית והגברת התודעה הרוחנית, אולם גם נחשף למיסטיקנים שרלטנים אשר צצים מדי יום ביומו כמו פטריות אחרי הגשם.

לצורך כך נפתחו אתרים רבים של מיסטיקנים און ליין, הנותנים שירותי מיסטיקה תקשור וייעוץ רוחני במענה טלפוני מהיר.

היתרון הגדול של אתרי מיסטיקנים און ליין הוא בכך שלא צריך לתאם פגישה אישית, מתקשרים בטלפון שמופיע באתר ומיד נענים על מתקשרים ומיסטיקנים מומלצים.

אולם צריך לנהוג בזהירות רבה בעת בחירת האתר של מיסטיקנים און ליין, וגם בבחירת המיסטיקן או המיסטיקנית.

אחד האתרים המומלצים של מיסטיקנים און ליין הוא של מיסטיקול8.

המאפשר לכם בשיחה אישית דיסקרטית לבחור מיסטיקן או מיסטיקנית מתוך המאגר האיכותי שלהם. לשוחח עם מתקשרים מומלצים בטלפון 24/7 גם בשעות הקטנות של הלילה.

לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה הנכם מוזמנים לבקר באתר "מיסטיקנים און ליין" של מיסטיקול 8 ולקבל ייעוץ והכוונה, תחזית אישית לשנת 2016-2017

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.