יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

תקשור


מהו תקשור ומי הוא מתקשר?

אנו נמצאים בעידן שבו מיסטיקה על כל רבדיה פורחת ומשגשגת, מבט מהיר באינטרנט ובמנועי החיפוש מלמד אותנו כי בישראל כל אדם שלישי (בעיקר בקרב אוכלוסיית הנשים), הנו מתקשר או מתקשרת, רובם מחוברים אל ישויות אור, חוצנים או מלאכים מעולמות אחרים ושונים מהעולם המוכר לנו. כיצד ? נדע להבחין מי הוא באמת מתקשר או מתקשרת אמתי, ומי הוא מתקשר או מתקשרת שרלטן או שרלטנית.

שלמה טל מיסטיקן, מדריך רוחני למודעות עצמית דרך חלון האור, לפי תפיסתו וניסיונו ינסה לענות על השאלה המורכבת והבעייתית הזו.


תקשור

תקשור יכולת טבעית הטבועה באדם, דרכה ניתן באמצעות ניסיון, טכניקות, כלים ושיטות, חושים חדים וקליטה אינטואיטיבית לתת סיוע רוחני ונפשי, לייעץ ולכוון, להתחבר ולחדור אל הנפש הפנימית, לפענח ולזהות דרך תקשור: מחסומים, מאפייני אופי והתנהגות, מוטיבים בחיי האדם החוזרים על עצמם,


תקשור הוא אמצעי הוא כלי להתמרה אישית להגברת המודעת העצמית, אנרגיה יצירתית העוזרת לנו להתחבר אל האחרים, דרכה ניתן לכוון, לסייע ולעזור בהגברת המודעות הרוחנית למטרת ריפוי גוף רוח ונפש.


תקשור הוא כוח ויכולת אינטואיטיבית פנימית ועמוקה, דרכה ניתן להתחבר לתת מודע, לקבל מסרים ברמה גבוהה, היכולים לסייע לכל מתקשר אמתי לפענח קולות, מחשבות, רגשות, רצונות, יכולות, מחסומים ועוד בתחומים רבים של החיים.


אלו הטוענים כי תקשור הוא אנרגיה המסוגלת לתקשר עם גורמים חיצוניים או ישויות שונות מעולמות אחרים, כמו ישויות ומדריכי אור, חוצנים, מלאכים. למטרת חיזוי וניבוי העתיד, ספק רב אם ניתן לסמוך עליהם ולהאמין בתחזית שלהם.


אלו העוסקים בכישופים ומאגיה שחורה, לצורך עין הרע, החזרת אהבה, כישוף אהבה, תקשור עם מתים, חיזוי וניבוי העתיד ועוד... צריך להתייחס אליהם בספקנות וזהירות רבה, היות שמטרתם העיקרית ניצול ועשיית הון על חשבון תמימות הלקוחות.


ישנם מספר דרכים לבדוק מי הוא מתקשר או מתקשרת אמתית ומי הם מתחזים. כאשר ישנו דיוק בניתוח מצבים ואירועים, מאפייני אופי ורגישויות, הקשורים להתנהלות היום יומית, צורת חשיבה, רצונות, עבר והווה, בכול תחומי החיים, מערכות יחסים, זוגיות ואהבה, עבודה, קריירה, השכלה, מצבים רוחניים ונפשיים, ניתן להגיד שהם מתקשרים אמתיים ושהמידע אותו הם קיבלו באמצעות האינטואיציה הפנימית העמוקה במהלך תקשור הוא נכון ומשקף את המציאות בה שרויים המתוקשרים.


מתקשרים שרלטניים מתאפיינים מידית דרך הקביעות שלהם: יש עליכם כישוף, עשו לכם עין הרע, כישוף להחזרת אהבה, תחזיות שליליות, הפחדות, ניבוי מפחיד ומאיים, מטרתם להוביל את הלקוח לקבלת הגנות באמצעי מאגיה שחורה, ודרישה כספית גבוהה, על ידי יצירת תלות והבטחות שווא שקריים, בעיקר בנושא החזרת אהבה.


מתקשרים שרלטניים מחוברים לחושך, לרע, מטרתם בהעברת מידע ומסרים שליליים, תחזיות ונבואות שכאילו עשויות להתגשם, הפחדות ואיומים על לקוחות תמימים, כאלו היכולים להיטמע בלא מודע אצל הלקוחות התמימים,


מתקשרים שרלטניים מתאפיינים בעיקר ברמת ההשכלה (למעט יוצאי דופן) נמוכה, תפישה רוחנית הנשענת על מסורות ומושגים עתיקים, והשלכתם על האחרים, שימוש במאגיה שחורה (אסורה על פי חוק יסוד), שימוש בקבלה היהודית או בדת על מנת להפחיד או לשכנע בצורך לבצע פעולה כל שהיא כדי לתקן, להסיר עין הרע או כישוף, להחזיר אהבה ועוד.....

המאפיין הבולט ביותר אצל מתקשרים שרלטניים הוא, הקביעות המידיות והוודאיות שלהם, וכל זאת מיד בתחילת הפגישה על מנת לגרום לפחד ותלות.

תקשור אמתי

צריך להיות מלווה בשאלות מנחות, לצורך ייעוץ, הדרכה וסיוע רוחני, על ידי הקשבה לקולות הפנימיים של המתוקשרים, הכוונה נכונה בהתאם ליכולות האישיות, מתן כלים ודרכים להגברת המודעות העצמית, חיזוקים, העמדה למבחן המציאות של מה נכון ומה לא נכון לאדם, ראיית הדברים החיובים וחיזוקם, הבאת האור לחיי המתוקשרים בדרך להגשמה עצמית.

תקשור הוא אמצעי לייעוץ והכוונה אישית, ניתן להיעזר בשיטות מיסטיקה שונות לצורך ניתוח, ייעוץ והכוונה, סיוע נפשי ורוחני בזמן זוגיות במשבר, תקיעות, חוסר יכולת מימוש עצמי, מציאת זיווג, הכוונה עסקית, לימודים, קריירה, כספים, בדיקת שמות ועוד..

אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קבלה, כירולוגיה, הילינג, רייקי, פסיכותרפיה הוליסטית, דמיון מודרך, מודעות עצמית, מדיטציה, ועוד תחומים רבים, הם חלק מהכלים והשיטות של עולם מיסטיקה, בהם ניתן לכוון ולייעץ. לסייע ולהדריך בזמן תקשור.

תקשור זו שפה קוסמית אוניברסלית מתנה אלוהית שניתנה לאדם ביום בריאתו, מתנה המחברת אותו לחוויה ולהוויה, לאחר, לרגש, לחושים, יכולת של קליטה, קבלה ונתינה. פענוח דרך העין, הקול, הרגש, המחשבה, התודעה של כל הסובב והמסובב. כל הנמצא והנסתר.

תקשור אמתי הוא לא חיזוי וניבוי עתיד, אלה יכולת אנרגטית חושית לראות את הנולד על סמך העבר וההווה, על סמך נתונים וניתוח של אירועים, מצבים, יכולות, מחשבות, רצונות, רגשות, מאפייני אופי ואישיות וניווט נכון לעבר הגשמה עצמית בצורה מדויקת - לפי כל כללי מיסטיקה, בצורה נקייה וטהורה מכל שרלטנות או קלישאה.

תקשור המתבסס על ראיית עתיד על ידי מתקשר או מתקשרת יכול לשנות מהלכים ודרכים במסע החיים והמציאות של כל אדם בכך שהוא שולל ממנו את "הרשות נתונה" חופש הבחירה והרצון.

כשאני אנו פונים אל מתקשר או מתקשרת אנו רוצים ייעוץ, הכוונה, סיוע אישי נפשי ורוחני, סעד זמני למצוקה או היעדר מידע לגבי דבר מסוים או אירוע כלשהו, דבר הדורש מכל מתקשר או מתקשרת זהירות רבה מפני חריצת גורלות, מידע שגוי, הכוונה וייעוץ על ידי מאגיה שחורה ואסורה.

תקשור אמתי צריך להיות מבוסס על ניסיון, ידע מקצועי, חכמת חיים, הבנה ותפישה רוחנית מיסטית שבסיסה שליחות, עזרה, סיוע והבאת האור ולא החושך.

שלמה טל מיסטיקן מתקשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.