יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

נומרולוגיה - משמעות המספרים

נומרולוגיה -יעוץ והכוונה





ניתוח נומרולוגי, מסייע לנומרולוג לגלות את היכולות, תכונות האופי ומבנה האישיות, ייעוד, מגבלות, יצירתיות, של האדם על מנת לייעץ ולכוון וליצור אפשרויות לשינוי, מימוש והגשמה עצמית.

נומרולוגיה עוסקת במספרים יחידים 1-9, כל מספר הוא ייחודי ובעל מאפיינים רבים ומכיל בתוכו תפישה מיסטית ורוחנית, נומרולוגיה שייכת לעולם מיסטיקה, היא אינה מדע, היא תפישה רוחנית פילוסופית, כאשר נומרולוג או נומרולוגית, יודעים מה הוא המספר אישי של האדם, הם יכולים לסייע לו להשתמש בו ככלי תקשור לייעוץ והכוונה, בתחומים רבים של החיים בדרך להגשמה עצמית.

נומרולוגיה מכילה משמעויות שונות של מערכות נומרולוגיות, שיטת פיתגורס אשר אמר "מספרים לא רק סופרים הם גם מספרים". שיטת שחר הזהב, אגודת סתרים שעיקר עיסוקה היה בתורת הנסתר ומיסטיקה הרמטית שנוסדה באמצע המאה ה 19 בבריטניה. נומרולוגיה קבלית לפיה הצירופים השונים של 22 האותיות הם מקבילים לעשר הספירות הקדושות בקבלה שהם חלקי תכונות ומאפיינים מהם נברא האדם. עשר הספירות ו22 אותיות האלף בית הם 32 סודות עליונים מהם נברא העולם ונוצר האדם. שיטת כירו, שהיה מגדולי קוראי כף היד, המוכרת לנו בשם כירולוגיה, מלבד קריאה בכף היד הוא עסק גם באסטרולוגיה ונומרולוגיה. נומרולוגיה לפי קלפי טארוט.

נומרולוגיה יכולה להתאים לצרכים אישיים, וגם לצרכים אוניברסליים, תחזית נומרולוגית או מפה נומרולוגית נקבעת לפי: המשמעות של התאריך היומי, משמעות תאריך של האדם, משמעות השם הפרטי על ידי הפיכתו למספר יחיד, נומרולוגיה יכולה לסייע לנו לדעת מה צופן לנו העתיד, מה הזמנים הנכונים לשינוי, משמעות מספר הבית והאנרגיות שבו. באמצעות נומרולוגיה ניתן לערוך התאמה זוגית בין בני זוג לפי שמות או תאריך לידה, התאמה מקצועית, לקבוע מאפייני אופי ואישיות ועוד.

הבנת מהי נומרולוגיה, היא הבנה של הידיעה של מה שמניע אותנו ומה שחוסם אותנו. כאשר אנו רוצים להגיע למשהו בחיים אנו מציבים לעצמנו מטרות ויעדים, לפעמים אנו מצליחים לממש אותם באופן חלקי או מלא ולפעמים אנו לא מצליחים לממש אותם, נומרולוגיה היא כלי הוליסטי רוחני ומיסטי, שבעזרתה נוכל ליצור שינויים בחיים לפי היכולות האישיות שלנו, לפי האופי והאישיות להתאים את עצמנו לחיי החברה ולמערכת יחסי הגומלין בה, היא כלי הבנה לשינוי ומימוש עצמי.

יותר ויותר.



תורת המספרים


בכל מספר טמון כוח נסתר וסודי, לפי הנומרולוגיה המספרים שולטים בנו, והם מהווים חלק ממבנה היקום, זו תפישה עתיקה וקדומה, מיסטיקנים, מתקשרים, מומחי קבלה, חוקרים והוגי דעות, קוסמים ומכשפים השתמשו בנומרולוגיה לחקר הנסתר, לייעוץ והכוונה, מתן חיזוי ופענוח של מאורעות בחיינו.

בכדי להבין את הנסתר ולהתחבר אל כל מה שמצוי מעבר לקליטת החושים הרגילים, נומרולוגיה מסבירה לנו דרך המספרים והאותיות את כל מה שהוא מעבר לעולם המוכר לנו.

המספרים 1-9 הם מדריך רוחני בעזרתם נוכל לחשב במדויק מרגע הלידה את מסלול החיים לפי מחזוריות קבועה, לגלות את העתיד, לראות מגמות ושינויים, ליצור איזון אנרגטי חיובי, ועוד.

נומרולוגיה היא מדריך רוחני פשוט אך מופשט ועמוק, נומרולוגיה אינה עוסקת בעבר אלה בהווה ובמה שצפוי לנו בהמשך מסע החיים.

נומרולוגיה היא אחד התחומים או הענפים המובילים בתחום מיסטיקה ורוחניות, רבים מאתנו נעזרים בנומרולוגים בתהליך של קבלת החלטות, בבדיקה אנרגטית של מספרי בתים או שמות, שמות לתינוקות, הכוונה וייעוץ זוגי בעת זוגיות במשבר, חסימות ותקיעות, שמות לעסק, קריירה ולימודים, עבודה ופרנסה.

היום ניתן בקלות לשוחח ולהתייעץ עם נומרולוגים דרך האינטרנט, אתרים רבים של מיסטיקנים און ליין מציעים לנו במענה טלפוני מיידי מומחי מיסטיקה – תקשור מכל התחומים, קבלה מעשית אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, כירולוגיה, קריאה בקפה ועוד. ללא תאום פגישה פשוט קל ומהיר, מתקשרים ונענים מיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.