יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

מיסטיקנים און ליין.


תקשור און ליין



רק אדם רוחני מיסטיקן בעל כוחות ואנרגיות רוחניות של ממש מסוגל בזמן תקשור לצפות, לחוש ולראות דברים באמצעות שיחה טלפונית ללא צורך בפגישה אישית.

מתקשר שיש לו הכלים הרוחניים, יכול  לבצע תקשור דרך טלפון ולחוש אינטואטיבית את האנרגיות שמשדר האדם האחר דרך הטלפון, בעצם נוצר חיבור רוחני בין המיסטיקן לבין האדם האחר מעבר לקו.

 מתקשרים בטלפון, ניתן למצוא במנועי החיפוש של גוגל או באינטרנט, אתרי אינטרנט של מיסטיקנים און ליין המציעים שרותי מיסטיקה ותקשור בטלפון, דרכם ניתן לקבל מידית שרותי ייעוץ הכוונה וסיוע רוחני, תחזית אישית, בדיקת עין הרע, התאמה זוגית, פתרון חלומות, שרותי נומרולוגיה ואסטרולוגיה, הורוסקופ אישי ועוד.

תחזית אישית ייעוץ והכוונה 


צרכני מיסטיקה אשר פונים אל מתקשרים בטלפון לרוב נמצאים במצוקה רגשית ונפשית, במטרה לקבל תשובות לשאלות בנושאי זוגיות ואהבה, עבודה, קריירה, כספים, בריאות, מעבר מגורים, מציאת אהבה, התאמה זוגית, הורוסקופ אישי, החזרת אהבה, הסרת עין הרע, פתרון חלומות, בדיקת שמות ועוד תחומים רבים.

מיסטיקה עוסקת בנסתר בלא ידוע, חלקם מסורתיים ועתיקים וחלקם חדשניים, קבלה יהודית מתירה לכל אדם לגלות את מהותו וייעודו בחיים בצורה נקייה וטהורה דרך חכמת הקבלה או הסוד המסתתרים  ב22 אותיות האלף בית ועשר הספירות.

לאף אדם אין את הרשות לגלות ולחזות את העתיד. מיסטיקנים מומלצים, תפקידם להיות שליחים של רצון טוב במתן ייעוץ והכוונה וסיוע רוחני ונפשי, בגדר המותר המותר ולפי חוקי המיסטיקה, לא בכשפים ומעשי צאגיה שחורה, חשוב להדגיש שמיסטיקנים או מתקשרים מומלצים מוגבלים בכוחם הרוחני לחזות בדיוק רב את העתיד. לרוב יש כאן אחיזת עיניים,

כאשר אנו נתקלים באינטרנט בביטויים קריאת עתיד, חיזוי, ניבוי  ועוד מושגים עלינו להתייחס לזה בצורה זהירה. לקרוא את העתיד ולגלות מה צופה לנו המחר משמעו שלאותו מיסטיקן או מיסטיקנית ישנם כוחות בלתי מוגבלים והרי האדם מטבעו נולד חסר " ויחסרהו מעט מאלוהים" ולכן גם כוחו ומוגבל. העולם נברא חסר בכדי שהאדם יגלה אותו בשלבים שלבים, נתאר לעצמנו מצב שבו האדם היה בעל ידע אין סופי( דבר השייך לבורא עצמו) הרי אותם מיסטיקנים היו יכולים לראות ולצפות הכול כאלוהים יודעי דבר.ובהתאם להכתיב לנו את המציאות.

לכן יש לשים כל דבר במקומו ולצאת מנקודת הנחה שכל תחזית אישית תהיה מוגבלת ונתונה לשינויים בהתאם לתפיסת הקבלה "הכול צפוי והרשות נתונה". משמעות הדבר שהגורל נחרץ ונקבע מראש אך נתון לשינויים בהתאם לבחירות ולמעשים של האדם, משום כך אף מתקשר או מתקשרת לא יכול לצפות את הבחירה האישית אשר יעשה כל אדם בדרך להגשמה עצמית או למימוש גורלו ועתידו.

מיסטיקנים און ליין, מסתייעים בשיטות מיסטיות ורוחניות טהורות, במטרה לסייע ולייעץ ולהדריך אותנו נכונה בזמן המשבר במסע החיים.

 מיסטיקנים רבים עוסקים בחיזוי וקריאת עתיד בכל רחבי היקום, ולכן חשוב לציין כי קריאה וחיזוי עתיד על ידי מיסטיקנים העוסקים במאגיה שחורה או באמצעות קסמים וכשפים אסורה.

 בעולם המודרני ועידן הניו אייג, נהוג לסמוך על האינטואיציה הפנימית החזקה של של מיסטיקנים מומלצים, במטרה למצוא תשובות לשאלות הנוגעות למציאות חיינו.

תדרים ומסרים 

תחזית אישית נכונה נעשית על פי זיהוי נכון של האנרגיות והתדרים המשודרים בזמן תקשור וחיבור על ידי מבקש השירות. במצב זה קל למיסטיקן לפענח ולזהות את התדרים והסימנים שמעביר האדם האחר בטלפון, מצב זה דורש מעבר לאינטואיתיה מיומנות, ידע, ניסיון וחכמת חיים, מיסטיקן חובב או מתחיל צריך הרבה ניסיון וידע ולא להפריח כל מני סיסמאות שאין להם אחיזה במציאות.
 

צוות מיסטיקול 8 מרכז האור והמיסטיקה בישראל - מיסטיקנים מומומלצים און ל
יין.שמחים לעמוד לרשותכם 24/7 בשיחה טלפונית מידית סודיות מובטחתץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.