יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

החזרת אהבה - לפי חכמת הקבלה והסוד.

שלמה טל מתקשר - מדריך ויועץ רוחני בשיטת חלון האור וחכמת הקבלה



האהבה לעולם איננה גוועת
מונחת בקופסת הלב 
מחכה למבט ונגיעה 
מתגעגעת לרגעים חמים 
מלאי תשוקה.




האהבה כמו כינור מתנגנת בלב
פורטת על מתרים של זכרונות
לובשת חום ורוך בלילות קרים
ערומה בלילות קיץ חמים
לא מרפה ולא מניחה 
עד שתגיע לסיפוקה. 
געגועים או דמיון מתעתע  



החזרת אהבה לפי הקבלה


העולם הרוחני והמיסטי מסייע לנו באמצעות חכמת הקבלה והמיסטיקה יהודית, דרך משלים, מסרים, טיפים, הכוונה בתחום הזוגיות והאהבה, ובעתות משבר בזוגיות ועד החזרת אהבה.

רבים מאתנו לא פעם נקלעים למשבר בזוגיות או במערכת היחסים, סיטואציה מורכב, מביכה ולא נעימה, המביאה למצבי כעס, תסכול, חסמים, ריבים, מאבקי כוחות קנאה רכשונות, אנרגיות שליליות ועוד...מצב המרוקן מתוכן את המערכת הזוגית מעצים את הפערים בציפיות, אין ספק שמצב זה מפר את האמון והאיזון במערכת יחסי הגומלין, ומביא את בני הזוג לפרידה, גירושין וסיום הקשר הזוגי.

מערכת יחסים טעונה, רגשית, מלאת תיסכולים וחסכים, אינה יכולה להתקיים לאורך זמן רב, בעיקר בגלל המצב האנרגטי והנפשי שכל אחד מבני הזוג נושא איתו.

חכמת הקבלה נותנת מענה ותשובה גם לבעיה הזו, באמצעות חכמת הקבלה, מיסטיקנים מומחי קבלה,  בכח האותיות והשמות, יכולים לכוון ולסייע רוחנית ורגשית, לקרב ללבות, שלום בית, מה שנקרא בפי מיסטיקנים שונים, "החזרת אהבה" לקבל תובנות חדשות, להפיק הלקח והשיעור במטרה לעשות את התיקון הנכון.


החזרת אהבה - מתי זה לא עובד?

כאשר אנו פונים לרבנים, מיסטיקנים או מתקשרים על מנת לעשות שלום בית, או החזרת אהבה צריך להבין כלל חשוב מאוד, אין שום סגולה או קמע כל שהוא בעל יכולת של כוחות סגוליים ל- החזרת אהבה, קמעות להחזרת אהבה קשורים לאמונה עתיקה שהשתרשה במשך השנים, אבל אין לה שום סימוכין במיסטיקה היהודית, למעט האמונה ברבנים או מיסטיקנים המשתמשים בשמם ובמונטין שלהם בקמעות שונים כסגולה להחזרת אהבה, חשוב לקחת בחשבון שרבים מאתנו נופלים קורבן לאמונה הזו, שימוש בצמחים לחשים, כתבים או קמעות כיבכול מהקבלה, הנושא בזה שנוי במחלקות ויש הרואים בפעולה הזו, פעולה השייכת למאגיה שחורה שאינה חוקית, וקמעות מכול סוג שהוא אינם ערובה להחזרת אהבה, 

עוד דבר חשוב שצריך להבין לפי הקבלה, אסור לכפות בכוח דרך פעולה מיסטית או רוחנית, שמנוגדת לרצון אחד הצדדים בקשר, פעולה של החזרת אהבה שנעשית בכפייה ובסתר לפי דרישת אחד הצדדים בקשר יכולה לגרום לנזק גדול יותר לצד המבקש, מה שנקרא כישוף אהבה, כשפים להחזרת אהבה היא פעולה המנוגדת לכל חוקי המיסטיקה והקבלה וגם על פי החוק הישראלי.




החזרת אהבה - מתי זה עובד

כפי שאמרתי בתחילת המאמר סגולות וקמעות להחזרת אהבה הן כלי עזר בלבד כל עוד הן כשרות ואין בהם כל סימני מאגיה אסורים, הם מעין קישוט לפתיחת מזל, שמירה והגנה, ברכה והצלחה, 

הדרך הנכונה לשלום בית וקרוב לבבות מחדש, היא בהכוונה, ייעוץ רוחני לפי הקבלה, בעשיית תיקונים, הפקת לקחים, המהווים אבן בוחן בתהליך שלום הבית, פעולה הדורשת אורך רוח, סבלנות ועשיית שינויים מהותיים שיסייעו בידי המיסטיקן או הקבליסט, להשכין שלום בית.
 
כאשר אנו מפקפקים בתהליך הזה, הדבר גורם לאנרגיה שלילית הפוגמת בתהליך כולו.

אסור לנו לשקוע במרהמ שחורה, ולשבש את מהלך החיים התקין, להמשיך לנהל אורח חיים בתורה תקינה, ולא לתת למחשבות לתסכול ולכעס לנהל אותנו, בתקופת הפרידה, להיות ממוקדים ובשליטה מלאה, בצורה כזו נלמד להתמודד עם הכאב והרגש באופן חיובי, שיקרב אותנו לשלום בית.

ייעוץ והכוונה לפי הקבלה צריך להיות באופן הטהור והנקי מכל מאגיה שחורה, מה שיביא לתובנות חדשות שינוי בכול תהליך של קבלת החלטות, כוח של התפילה ובקשה, מסייע לכם בזימון וריכוך, מיקוד והתכוונות באנרכיות טובות, לא בהשבעה, קשירה, קמעות ועוד...



טיפים ומסרים להחזרת אהבה וקירוב לבבות מחדש!


*איסור מוחלט לעשות פעולות בכפייה או במעשה שיש בהם כשפים או סוגי מאגיה שחורה שונים,

*לכבד את רצון הצד השני בקשר בעת הפרידה, ולא להפוך לתלותיים ולפעול בכפייה בכדי להחזיר את בן/ת הזוג.

*לתת לצד השני את המרחב והזמן הפיזי הנפשי והרוחני לקבל החלטות בכחות עצמו ומבלי שהקנאה והרדיפה תהפוך לאובססיבית ומזיקה.

*סגולות וקמעות מהקבלה הן רק כלי עזר אבל אין בכוחם ממש להחזיר אהבה.

*לפני שאתם הולכים לרבנים או מקובלים, מיסטיקנים או מתקשרים המתמחים ב "בהחזרת אהבה" בדקו את הדרכים והכוחות בהם הם משתמשים.

*אם קיבלתם חפץ סגולה או קמע כל שהוא מידי המיסטיקן או המיסטיקנית לשריפה או לקבירה, או לזריקה בים תדעו שזה קשור למאגיה או לשרלטנות, ושמיסטיקן או המיסטיקנית הינם חוטאים ומחטיאים.

*להפוך את הפרידה לכלי ממש להפקת לקחים, קבלת תובנות, שיעור ותיקון בדרך לשינוי ומימוש עצמי.

* לשמור על השיגרה ולהיות בשליטה ובקרה ולא לתת לקנאה ולרגשות הכאב להכניע ולשבש את המציאות שלכם

* לקבל ייעוץ והכוונה רוחנית על ידי מיסטיקנים מומלצים או מתקשרים רוחניים בעלי ניסיון וותק בתחום ובצורה טהורה ונקייה מכל מאגיה.

* ייעוץ והכוונה על ידי מיסטיקנים או מתקשרים נועד בראש ובראשונה לתת לכם סיוע רוחני נפשי ורוחני, מזור לכאב, כוחות ואנרגיות טובות שיסייעו לכם לעבור את הצקופה הקשה אך בזה הבטחה של ממש להחזרת אהבה.

תפילות ברכות בקשות וזימון בליווי והדרכה נכונה הם הדרך הנכונה שתסייע לכם להחזיר אהבה, כל עוד הם נעשו בידי אדם מוסמך ואמין הבקי בחכמת הקבלה ובסוד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.